moderate grayish violet to moderate reddish purple

Thursday, February 15, 2007

5 m a u v e s

8 comments:

nanakos said...

I've chosen well!!!
Eίδες? Σε ένα μόνο ποστ μάθαμε περισσότερα απ' όσα μας έχεις πει 8 μήνες τώρα! Οκ! Ίσως οι πληροφορίες για το μπαλέτο να ήταν λίγο too much αλλά ποιός είμαι εγώ για να κρίνω?!

Υ.Γ. Παπιγιόν????! YOU ROCK!!!

mauve said...

αχ μακάρι να γινόμουνα χορεύτρια. Θα'χα να λέω και "τι τραβάω..."
θα πήγαινα και στο you think you can dance με φθαρμένες pointes και θα έκανα πιρουέτες και θα χόρευα το fame φυσικά και θα ήμουν ελαφρά λυπημένος αλλά καλλιιτέχνιης (με accent παρακαλώ)...
...τώρα στα καραγιαπιά μονό μυστριά, τσιμέντο στη φτέρνα κολλημένο, κρεμμύδι, τομάτα κι ελ-η-ά...

όσο για τα παπιγιόν μου πρέπει να ξέρεις ότι όλα είναι Hermes, εκτός από 2 που τα έφτιαξα σε μια μοδίστρα καταπληκτική σε χρώματα ανατρεπτικά βεβαίως, το ένα στο μωβ και το άλλο στο μελιτζανί.

νά'σαι καλά νανάκο :-)

nanakos said...

Εγώ ένα παπιγιόν μεταξωτό φόρεσα μόνο μια Πρωτοχρονιά κι έκτοτε καμιά φορά το χρησιμοποιώ για να δένω την κουρτίνα. Όταν ήταν μικρό το Λέννυ, του το φόραγα κιόλας :-)

mindstripper said...

Aχ.
Μη, μη...
Ήδη αποχώρησα μία φορά από τον φίλο μου τον Street Spirit. :-(
Έλα σπίτι και την επόμενη φορά θα σε αφήσω να πιείς όλο το κρασί από το ποτήρι μου, όλο!
Αλλά όχι τέτοιο ποστ, ζε σέλω.

(...και θα σου βάλω και πολλά-πολλάαα πατατάκια.)

amvro said...

πέντε πράγματα για μένα?

ένα ξέρω και κείνο το κρατάω μυστικό

mauve said...

καλά mindstripperάκι, δεν πιέζω εγώ, όπως ο νανάκος... :-P
amvro respect πάνω από όλα στα μυστικά των ανθρώπων.

:-) cheers (-:

enteka said...

πολύ ενδιαφέρον. καλά λέει ο νανάκος, 'Σε ένα μόνο ποστ μάθαμε περισσότερα απ' όσα μας έχεις πει 8 μήνες τώρα!'

(θενκς!)

Y.K.M.T. said...

έτοιμο το παραμύθι σου, αγόρι,...το βαρέθηκα στην αρχή...το θύμωσα στη μέση...αλλά στο τέλος το ευχαριστήθηκα...σου στέλνω ένα μωβ φιλί