moderate grayish violet to moderate reddish purple

Friday, July 21, 2006

mauve αφιέρωση

Αφιερωμένο στο φίλο μου Μαίανδρο, που με blogoπαράσυρε και που τον αγαπώ σα να ήταν ο μικρός μου αδερφός. (εννοώ να είμασταν αγαπημένα αδερφάκια, όχι σαν τον Θανάση που επιμελώς κανόνιζε τη δολοφονία του Παύλου, τρελαμένος από τη ζήλια επειδή βύζαινε το μωρό κι εκείνος κοτζάμ μαντράχαλος στα 4μισυ χρόνια του ήθελε να του λέει η μαμά του συνέχεια την ώρα, γιατί είχε το ρολόι στο χέρι που κράταγε το κεφάλι του μωρού και κάθε που κύτταγε για να του πει, έπεφτε το παιδί τ'ανάσκελα... καλά ήταν κι αστροπελέκι η Όλγα, η μάνα τους... χμμ άσχετο)
Αφιερωμένο λοιπόν στον αυθόρμητο κι ακριβό μου φίλο, αυτό το λουλουδάκι και σε όλους εσάς εδώ μέσα που τον έχετε βάλει στην καρδιά σας και το link σας φυσικά...


4 comments:

nonplayer said...

Μικρός αδερφός; Θα θελες...
Σε γιο σου θα έφερνα μάλλον!

Σμουτς ρε βλαμμένο!

mauve said...

δίδυμα θά'ταν μάλλον, να μη πω και τετράδυμα λόγω και ωροσκόπου...
κι αν νομίζεις ότι έκανα εγώ σεξ στα 7 μου, ε πέφτεις έξω...
τότε ήμουν παιδάκι, τέλειωνε η χούντα και κυκλοφορούσα με την κάπα του μπαλντάσαρ που είχα φορέσει στη γιορτή των χριστουγέννων...
μου την έκρυψαν μετά... ;-(

Σματς ρε έξυπνο!

nanakos said...

Ε, καλός είναι! Μη φαντάζεσαι δηλαδή και τίποτις ιδιαίτερο. Χωρίς τα χάπια του δεν λέει και πολλά!

mauve said...

ναι το χρησιμοποιεί κιόλας. μια τα χάπια μου να πει, πάει τρέχουμε όλοι. ελληνική ταινία τό'χει κάνει.
αλλά είναι καλός :-)