moderate grayish violet to moderate reddish purple

Saturday, July 29, 2006

μ α ί α ν δ ρ ε ;

συγνώμη, αλλά τα έχω πάρει τώρα...
που είσαι παιδάκι μου;

με το που μπήκα εγώ, βγήκες εσύ;
κι άντε βγήκες, που έχεις πάει;
έχω πάρει σβάρνα τα monitors
και τα NEXT BLOG για να σε βρω.

δε λέω έχω γνωρίσει καταπληκτικούς/ές
bloggers με αυτό το searchομάνι,
αλλά εσένα δε σε βρίσκω.

θα αφήσω τούτο το post.
θα περιμένω comment σου εδώ.
θα διαβάσω τι θα μου γράψεις και "λίγο να παίξει το μάτι σου θα ξέρω..."

κι αν δεν απαντήσεις θα βγω σαν τον Δήμου με φέιγ βολάν να σε ψάχνω ως άλλον doncat.

gel yavrum, gel... (γλυκά ala Selcuk Munir)
cabuk gel, gibi (ala Selcuka turka προστακτικιά)
kardesim gelsin bekliyorum... (άντε και με υποκτακική μπρε)

2 comments:

nonplayer said...

Buradayim, γρινιάρικο! Tamam biliyorsun!

mauve said...

kardasim! :-)))))
ε αντε... τι πράμα είναι και αυτό;
εντάξει το κλείνεις το μαίανδρος (σου πάει κι άλλο nick καλύτερα), πες και σε μας που θα σε διαβάζουμε απ'εδώ και πέρα.
κι αν πρέπει να το βρω δώσε κανα hint...
κι αν είναι μυστικό, εγώ τάφος.