moderate grayish violet to moderate reddish purple

Sunday, November 26, 2006

mauve σύγχιση

6 comments:

Anonymous said...

αχ και σήμερα είχα την κουβέντα σου με τον καλό μου φίλο...κι έλεγα...''που χάθηκε αυτό το παιδί...;'' σου χω ένα απίστευτο μωβ τραγουδάκι...που μόλις το άκουσα σε μνημόνευσα...προσεχώς...

nonplayer said...

Niarrrrrr!

mauve said...

y.k.m.t. ανυπομονώ να το ακούσω :-)
maiandre γιατί νιαουρίζεις γατί μου; σου άρεσε το σχεδιάκι;

nanakos said...

Γιατί χάθηκες τόσο καιρό? Τι συνέβη? Θέλουμε την αλήθεια με όλες τις αηδιαστικές λεφτομέρειες!!!

Bonnie said...

το μωβ που γίνεται θρησκεία λοιπόν.

Γεωργία said...

Χα
Σκέψου πως όταν είχα το μαλλί μου μωβ οι άλλοι με δούλευαν και δεν μπορούσαν να πιστέψουν πως έβαψα τα μαλλιά μου με το αγαπημένο μου χρώμα!

Τώρα παντού μωβ ανταύγειες βλέπω... Σε καταλαβαίνω..